lo903

Alla inlägg under april 2013

Av josefine mattsson - 15 april 2013 11:37

Guud, på sista tiden har jag märkt hur DÅLIG jag är på att blogga, jag menar, jag bloggar ju knappast alls ... kanske för att jag känner att ingen läser min blogg ... det kanske bara är du?? Du kanske är den ända som läser min blogg, eller så kanske jag bara skriver det här till typ mig ... SJÄLV!!? Jag vet inte om jag ska fortsätta?? Jag menar, ingen läser ju typ ... Jag vet inte, men jag fick en ide imorse! Ni som läser (om det är någon??) så akn ni väl SNÄLLA kommentera satt jag vet att nån läser!! Sen tänkte jag börja med en "Frågegrej" som ska kallas Mellan Himmel och Jord. Där kan ni skicka in frågor mellan himmel och jord helt enkelt så ska jag försöka att svara på ALLA frågor! Ni skickar in det på "Ställ en fråga" då. Jag svarar så fort jag kan! Tack på förhand med fågorna och kommentaren!! Puss, Jossan.

Presentation


Hej!Jag heter Josefine och är 11 år, snart 12. Jag bloggar om mitt liv, MSP och smink. hoppas ni gillar bloggen! Pözz ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards